V časoch nadvlády sociálnych sietí Facebok, Flickr, Google+ a ďalších, sa prezentovanie fotografickej práce dostáva do úplne inej roviny. Nič to ale nemení na fakte, že poriadna web stránka s vhodnou a správnou identifikáciou je stále podstatnou formou prezentácie. Keď som si začiatkom roka 2003 zakladal svoju prvú web stránku, nemal som ani tušenia o tom „čo, ako a hlavne prečo“. Až postupom času som zistil, ako správne stránku identifikovať, štruktúrovať, naplniť vhodným obsahom, a ako dostať potencionálnych zákazníkov presne tam, kde to potrebujem.
Internetová (webová) stránka je našou identitou. Zrkadlom nášho zamerania, produkcie a ponúkaných služieb. Na tieto aspekty som dlho nekládol nijaký dôraz. Neuveriteľne som sa mýlil! Pri tvorbe stránky je zásadným momentom fakt, že ju musím robiť z pohľadu zákazníka. Schválne nehovorím o návštevníkovi. Toto je kľúčové. Ak sa na stránku pozerám ako zákazník, zaujímajú ma iné veci, ako bežného návštevníka. Nezaujíma ma náhľad FB stránky, osobné príspevky v blogu alebo náhľad feed-u z Instagramu. Zaujímajú ma fakty. Kto to je, čo robí, čo ponúka, aké má referencie, skúsenosti a ako mám daného fotografa kontaktovať.