V predchádzajúcej časti sme vám v praxi ukázali, ako čo najrýchlejšie, ale pritom kvalitne nafotiť biznis portrét. Každý človek z korporátneho prostredia – či už CEO alebo radový zamestnanec, chce, samozrejme, na svojej fotografii vyzerať čo najlepšie. Je to predsa jeho prezentácia. Často sa teda stáva, že takáto fotka je vôbec prvé „stretnutie“, ktoré s ním klient, či potenciálny nový obchodný partner absolvuje. Samotné fotenie teda určite nestačí a aby bol výsledok čo najlepší, treba na fotke ďalej popracovať. Presne na to slúži retuš. Ako správne postupovať pri retušovaní biznis portrétu, to vám ukážeme v nasledujúcom videu.
Aktívnemu fotografovaniu sa venuje od roku 2007. Od svojich začiatkov si vyskúšal rôzne žánre, od ateliérového fotenia, reportážnu fotografiu až po paparazzovanie. V súčastnosti pôsobí ako športový a komerčný fotograf na území Slovenskej Republiky a okolí. Pri foteniach sa neustále snaží skúšať niečo nové. Využíva rôzne možnosti svetla, modernej techniky či kompozície, aby spravil fotografiu zaujímavejšou. Napomáhajú mu predovšetým znalosti nadobudnuté v iných fotografických žánroch a tým dodáva záberom ich jedinečnosť.
Predchádzajúci článok