Počas aktuálnej pandémie bolo množstvo podnikateľov a firiem nútených svoj predaj rýchlo transformovať do online prostredia. Takáto zmena si však vyžaduje nielen tvorbu systému, na ktorom e-shop funguje, ale aj naplnenie webu obsahom. Ako ale nafotiť svoje produkty tak, aby boli pre zákazníka atraktívne?
V dnešnom tutoriáli sa pozriem na to, ako si môžeme vytvoriť veľmi jednoduchý svetelný setup pre nafotenie produktov na váš e-shop. Tento návod určite pomôže, ak je váš obchod menší a prostriedky obmedzené. Pokiaľ by ste sa rozhodli pokračovať v predávaní v online svete, určite vám odporúčame osloviť profesonálneho fotografa. Ako totiž zistíte, nafotiť produkty tak, aby boli čo najatraktívnejšie, nie je vôbec jednoduché…
Zoznam techniky na fotenie produktov „on the budget“
- Joby Gorillapod 1K Kit
- Medium boom light stand
- Fomei Digitalis-400
- 60×90 softbox kit Terronic
- Sand bag
- Canon EOS M50 + EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM
Zoznam techniky na fotenie produktov vo veľkom objeme
- 60x85S / RECTA Exclusive softbox, vrátane speedringu bez adaptéra., FOMEI
- Big Table – 100, fotografický stôl s difúznou doskou, FOMEI
- Sand bag – záťažový vak na piesok, FOMEI
- Master LS-15B/Boom
- TS-5C, vysielač pre Canon
- Digitalis Pro TX600 TTL, FOMEI
- Manfrotto 190 Carbon Fibre 4-Section camera tripod
- Canon EOS 5DS R Telo
- Canon EF 100mm F/2.8L Macro IS USM
Dobrý deň
Chcel by som sa spýtať ci by ste niekedy nemohli spraviť návod ako fotiť s dymovnicami.
Ahoj Marian,
bohuzial s dymovnicami mam velmi male skusenosti, kedze preferujem skor pouzitie dymostroja. Mas konstatnejsi vykon a nie si az tak limitovany casom „horenia“. Ale pri oboch treba brat do uvahy typ dymu a smer vetra. Kazdy dym ma inu „padavost“. Cize moze byt hustejsi a tym padom aj rychlejsie pada a zaroven sa inac na nom lame svetlo. Je to skor o hrani sa a skusani.
Peto